0%
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“La lampe à abat jour conique est une catégorie difficile à renouveler. L’ennuyeuse lampe bourgeoise est à éviter tout comme la version techno-futuriste voyante. Le dessin de la collection Cappuccina repose sur un système particulier d’orientation de l’abat jour : simple et invisible, il la distingue cependant des autres lampes. L’abat jour, en équilibre sur une sphère en verre qui contient la source, y glisse librement et, sans attache aucune, peut tenir n’importe quelle position.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”
“The lamp with shade is a tough typology to reinterpret, so I began the design of Cappuccina with a simple, invisible system of orientation of the shade, that would set it apart from other models. Based only on the balancing of the shade on a glass sphere, without any mechanical attachment, this system is spontaneous, intuitive. The shade slides on the glass sphere with a soft movement, remaining effortlessly in any position. Cappuccina refers to the airy flower, as airy as the light shade in this collection.”